1.00 zł Specjalista Ds. Kadr I Płac Oraz Administracji Kraków

Mark as spam misclassified duplicated expired offensive

HR Published date: 04-01-2018
  • Kraj: Poland
  • Region: Małopolskie
  • Miasto: Kraków

Spółka Akcyjna o ugruntowanej pozycji na rynku działająca w branży wynajmu sprzętu budowlanego oraz najmu powierzchni komercyjnych poszukuje kandydatów na stanowisko specjalisty do spraw kadr i płac. Siedziba firmy mieści się w Krakowie(Rybitwy). Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało: prowadzenie spraw kadrowych zgodnie z przepisami prawa pracy, w tym prowadzenie akt osobowych, dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, prowadzenie i aktualizacja bazy pracowników (przyjęcia, zwolnienia, urlopy, zwolnienia lekarskie); wraz z umowami cywilno – prawnymi, sporządzanie listy płac, kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa zatrudnionych pracowników, prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów oraz zwolnień lekarskich, sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, US, PFRON oraz pism do komorników aktualizacja danych w systemie kadrowo – płacowym, przygotowanie informacji do ZUS o nowozatrudnionych i zwalnianych pracownikach, opracowywanie zmian do regulaminów wynagradzania, premiowania, regulaminu pracy, regulaminu świadczeń socjalnych; przygotowywanie raportów dla zarządu, przygotowywanie i załatwianie spraw emerytalnych pracowników i ich rodzin, prowadzenie ewidencji czasu pracy, współpraca ze specjalistą w zakresie BHP, prowadzenie rekrutacji (formułowanie ogłoszeń, rozmowy kwalifikacyjne, koordynacja nad postępowaniem rekrutacji, wystawianie ogłoszeń) nadzór nad zagadnieniami pracowniczymi (w tym ZFŚS)Dodatkowe zadania:- wsparcie zadań Sekretariatu Zarządu w razie nieobecności osoby zajmującej to stanowisko(doświadczenie w obiegu dokumentów będzie dodatkowym atutem)
- wsparcie zadań Działu Księgowości np. wstępne przygotowywanie dokumentów oraz wprowadzanie przelewów (doświadczenie w Księgowości będzie dużym atutem)
Oczekujemy: wykształcenie minimum średnie, wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem, co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku związanym z administracją kadrowo-płacową, praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, zagadnień
z zakresu administracji personalnej oraz ustaw szczególnych, znajomość programu Płatnik, znajomość programu COGISOFT będzie istotnym atutem, znajomości obsługi komputera (ze szczególnym naciskiem na co najmniej dobrą znajomość Excel, Word, Power Point) i programów użytkowych, w tym stosowanych w administrowaniu kadrami; bieżące śledzenie zmian w przepisach oraz literatury fachowej; duża samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, bardzo dobra organizacja pracy
i samodyscyplina, komunikatywność, skrupulatność i dokładność, dynamika i inicjatywy w działaniu; umiejętności pracy pod presją czasu i pracy w zespole; umiejętność efektywnej współpracy z urzędami i instytucjami typu: ZUS, US, Urzędy pracy dyskrecja, możliwości rozpoczęcia pracy - niezwłocznie!
Oferujemy: atrakcyjną, ambitną i pełną wyzwań pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat, możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń m.in. poprzez udział w licznych szkoleniach, możliwość rozwoju zawodowego. Prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy rekrutacja.krk2017@wp do końca stycznia. Uprzejmie informujemy, że będziemy kontaktować się wyłącznie z wybranymi osobami.Prosimy o nie przesyłanie ofert przez biura rachunkowe i kadrowo-płacowe.

⭕ 885020541




Share by email Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on LinkedIn Pin on Pinterest

Komentarze

    Skomentuj (spam oraz obraźliwe wiadomości zostaną usunięte)