1.00 zł Asystent/ka Biura Międzyzdroje - Stała Praca Całoroczna Międzyzdroje

Mark as spam misclassified duplicated expired offensive

Administracja biurowa Published date: 11-01-2018
  • Kraj: Poland
  • Region: Zachodniopomorskie
  • Miasto: Międzyzdroje

Jesteśmy młodą firmą z dużymi planami. Mamy ambicję zapewniać naszym Gościom idealne wakacje - realizujemy ten cel zapewniając im bezproblemowy pobyt w apartamentach, którymi zarządzamy. Naszą biznesową podróż zaczęliśmy w w Zakopanem, potem przyszedł czas na Warszawę – w sumie zarządzamy ponad 100 apartamentami. Dziś rozwijamy naszą firmę nad morzem – otwieramy nasze biura w Międzyzdrojach i Świnoujściu. Jesteśmy zespołem ludzi młodych, pełnych energii i zaangażowanych w pracę nad rozwojem marki Rent like home – zostań jednym z nas! Asystent/ Asystentka biura (Międzyzdroje) Opis stanowiska: •prowadzenie biura (odbieranie telefonów, obsługa poczty przychodzącej/wychodzącej, witanie gości) •przyjmowanie i obsługa rezerwacji apartamentów •wsparcie Opiekunów Gości i pozostałych współpracowników firmy w bieżących obowiązkach •przygotowywanie dokumentów i rozliczeń dla właścicieli apartamentów •archiwizacja dokumentacji •wystawianie faktur VAT •sporządzanie raportów kasowych •przygotowanie zestawień/raportów/prezentacji na zlecenie przełożonego •dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd biura •obsługa spotkań wewnętrznych •dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe Oferujemy: •stałe wynagrodzenie miesięczne •zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub umowy o pracę •możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego •dogodne warunki do nauki i rozwoju •pracę w młodym i dynamicznym zespole •możliwość uczestniczenia w rozwoju firmy Od kandydatów oczekujemy: •doświadczenia w pracy biurowej i/lub w obsłudze klienta •mile widziane doświadczenie w obsłudze turystów •dobrej znajomości pakietu MS Office – przede wszystkim MS Excel, MS Word •umiejętności sprawnej obsługi komputera oraz wyszukiwania informacji •dyspozycyjności (gotowości do pracy w pełnym wymiarze godzin) •dobrych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych •bardzo dobrej organizacji pracy •umiejętności rozwiązywania problemów •sumienności i rzetelności, wysokiej kultury osobistej •znajomości języka niemieckiego i/lub angielskiego na poziomie komunikatywnym Prosimy o przesyłanie aplikacji (CV ze zdjęciem i list motywacyjny) na adres: sapala@rentlikehome. Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)”.

⭕ 786095503




Share by email Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on LinkedIn Pin on Pinterest

Komentarze

    Skomentuj (spam oraz obraźliwe wiadomości zostaną usunięte)